Zwroty i reklamacje

Reklamacja albo zwrot

Może się zdarzyć z różnych przyczyn, że zamówiony przez Ciebie towar ma wadę fabryczną lub jest nietrafiony. Zgłoś go do reklamacji albo dokonaj zwrotu


Reklamacje


Aby można było jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, uzupełnij formularz reklamacyjny, który możesz pobrać z naszej strony. Zrób krótki opis wady, jaką posiada Twój produkt, wpisz numer zamówienia a następnie dołącz do pudełka z reklamowanymi produktami. Wszystkie reklamacje rozpatrzmy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.


Pobierz wzór reklamacji

Pobierz

Wyślij produkty


W przypadku reklamacji konieczne jest odesłanie nam wadliwego produktu na adres:

YUNI Ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 4 - 6, 25, 54 -130 Wrocław, stoisko 105

W razie pytań skontaktuj się z nami. TUTAJ

Bardzo prosimy, aby zapakować i zabezpieczyć starannie przesyłkę (w tym celu warto owinąć pudełko w papier lub folie oraz okleić go taśmą).


Zwrot środków


Po zapoznaniu się i rozpatrzeniu Twojej reklamacji otrzymasz zwrot środków, nie później niż 14 dni od daty przyjęcia produktu na magazyn. Realizacja zwrotów kosztów odbywa się przez przelew bankowy. W przypadku wybranej, metody płatności jak: Przelewy 24, przelew tradycyjny oraz PayPal - zwrot następuje na numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przy odbiorze zwrot środków nastąpi na numer konta wskazany w formularzu reklamacyjnym.


Zwrot - odstąpienie od umowy


Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu, który można pobrać z naszej strony. Następnie włożyć do pudełka wraz ze zwracanym produktem. Koniecznie sprawdź, czy dane podane przez Ciebie są prawidłowe. Zwracane produkty muszą posiadać oryginalne oznaczenia takie jak metka.


Pobierz wzór zwrotu

Pobierz

Odeślij produkty masz na to 14 dni


Odeślij nam przesyłkę wraz ze zwracanymi produktami na adres:

YUNI Ul. Eugeniusza Horbaczewskiego 4 - 6, 25, 54 -130 Wrocław, stoisko 105

W razie pytań skontaktuj się z nami. TUTAJ

Bardzo prosimy, aby zapakować i zabezpieczyć starannie przesyłkę (w tym celu warto owinąć pudełko w papier lub folie oraz okleić go taśmą).


Ważna informacja! Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, a także takimi usługami jak e-przesyłka i paczkomaty.


Zwrot środków


Zwrot środków otrzymasz, nie później niż 14 dni od daty przyjęcia produktu na magazyn. Realizacja zwrotów kosztów odbywa się przez przelew bankowy. W przypadku wybranej, metody płatności jak: Przelewy 24, przelew tradycyjny oraz PayPal - zwrot następuje na numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku płatności przy odbiorze zwrot środków nastąpi na numer konta wskazany w formularzu reklamacyjnym.